Vad säger ni kvinnor om detta?

En kvinna "jagkänsla" bestäms av hennes känslor och kvaliteteten på hennes relation och att istället för att vara målorienterade är kvinnor relationsorienterade. Vad tycker ni om detta?
Vi är mer inställda på att ge uttryck av godhet, kärlek och omtanke. I en kvinnas värld ska det vara harmoni, enighet och kärleksfullsamverkan. För oss kvinnor är det också viktigt att ge uttryck om våran personlighet och framför allt, våra känslor. Det betyder mycket att ha någon att dela våra personliga känslor med.

Vi kvinnor är mera känslosamma

- Tack för alla kommentarer, har jobbat en hel dag idag. Känner mig trött och måste göra mig ordning nu för att ta över min sköna säng. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: fialita

"Jag känslan" Ja vad e det? tror många kvinnor tappat det konceptet och oxå har svårt skilja på begreppen om vad det är....för dom själva framförallt..jag känslan är personligheten, känner vi till den vet vi vad vi har den? Vem är jag, på riktigt, eller vem försöker jag vara eller vem blev jag mår jag bra i min själv känsla? känner jag mig själv?Jag tror att Över jaget tar överhand hos oss kvinnor idag skuld skam och känslan av att vara utanför, kvinnor är tuffa mot varandra och vi har många hål att försöka passa in i även mot våra viljor, man vill mycket och vet att är jag så så kommer jag inte passa in...det är inte så enkelt att bara passa in det låter bra men långt ifrån sanningen och verkligheten men Du kvinna känn efter och försök våga stå för det Du vill och våga stå för det annars gör andra det åt Dig.

2011-12-03 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0