Ta hand om din kropp!




Hej! hoppas attt ni har haft en bra start på vecka. Själv har jag arbetat idag, lagat god mat till barnen och nu ska jag ta det lungt.
Jag får tankar just nu om hur viktigt det är att ta hand om kroppen. Kroppen behöver samma omvårdnad som ditt ansikte.
Jag brukar duscha och skrubba hela kroppen,  jag rekommenderar att börja med fötterna och fortsätt upp till övre delen av kroppen i cirkulerande rörelse.

Ta hand om din kropp! Gå på massage, unna dig en behandling med jämna mellan rum, din blodcirkulation kommer att förbättras total. Befria hela din kropp från trista, torra hudceller och mjukgör för en fräsch, ungdomlig och mjuk hud.


Här är två av mina favoriter, ACO body lotion är behaglig och skön för hela kroppen.Gilda produkter hittar du på Åhlens. Ha en bra kväll! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0