Slow Sex ll


Lite små bonus tips till er par gällande " Slow Sex" - " Svar till en av mina läsare" -

- Ha det ofta -
- Det är nyttigt för kroppen och ger hälsa - 


Är du aktiv i detta så kommer du sova bättre, bli smalare, din självkänsla kommer öka och stressen kommer sjunka ner.
Att ha sex är nästan jämförbart med en ansiktsbehandling visste ni det? Koordinationen förbättras eftersom det är en fysisk aktivitet men det händer om ni har annorlunda ställningar.
Ju mer ni exprimenterar desto bättre koordination kommer ni få.

Helene : Kommer svara på din fråga så fort jag hinner, tack! 

                                                                           Kvinnor, ta hand om er!

                                                 


Kommentarer
Postat av: Frida J

Du är bara bääääst, hur ofta är lagom??? Räcker en gång i månaden eller måste man ha slow sex oftare, såg att det går att jämföra slow sex med ansiktsbehandling vilket du ju tipsat om tidigare, tänker på choklad ansiktsmasken. Tror du det går att kombinera dessa två?? tänkte nämligen vara lite kinky och smörja in hela mig i smält choklad och överraska min man med lite slow sex, undrar nu bara om choklad är lika bra för hela huden som för ansiktet. Tänkte ta massor med apelsinkrokant denna gång det är min mans favorit mmm sen får du tänka dig resten tror du det funkar??

2011-11-03 @ 18:45:10
Postat av: Lilly

Faan va häftit. Jag gjorde ett försök redan efter ditt förra inlägg om Slow Sex men det funka inte. Grejenär att jag försökte för nåt år sen oxå med det där som sting (min idol!) pratar om. Tantrisk sex. Att hålla på länge. Men min gubbe hajar inte, han tycker att det onödigt att hålla på länge, "när det går så går det" sa han. Vad ska jag göra, francia? Finns det nån litterattur i ämnet som han kan läsa? Så han fattar? Ibland undrar jag om jag skulle va med en kvinna istället. För intimation. För ömhet...

2011-11-03 @ 21:27:09
Postat av: Francia

Lilly, hoppas du har det bra och tack för din fråga:)

Din gubbe måste lära sig att leka lite,du kan hjälpa honom så klart,lovar att jag kommer med en bra bok eller några roliga grejer,som exempel:fruktklubba,köp din favorit smak och jag berättar resten.

2011-11-03 @ 21:48:27
URL: http://francia.blogg.se/
Postat av: Francia

Tack Frida J !! Vad glad jag blir att du läser min blogg.

Ha slow sex oftare, det e bara bra! Du kan blanda hur mycket choklad du vill. Kolla på www.lavea.se

Ni får väl testa att leka med en liten kladkaka också:)kram

2011-11-03 @ 22:07:40
URL: http://francia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0